Régen a cipész nem azért végzett kiváló munkát, mert pénzt akart keresni, hanem azért, mert meg akart felelni az önmagával szemben támasztott követelményének. Lelkiismeretes munkája következményeként volt mindig dolga és keresett pénzt. Ma a pénzkeresés lett az elsődleges. Növelt ár, csökkentett költség. A munkát, az igényességet, a valós piaci szükségletet marketinggel, piacszerző trükkökkel, kifacsart szlogenekkel remélik kiváltani. A vevők belefáradnak abba, hogy a sok marketingszöveg között igazi megoldást keressenek. A szolgáltatók meg abba, hogy a sok marketingszöveg közül az övék legyen a legegyedibb. Közben csak az vész el, hogy valaki szívesen fizetett volna azért, hogy egy gondját a másik megoldja – fáradtság és marketingköltség nélkül. Egyre kevesebb példája van annak, hogy valaki nem tágít a minőségből, és ez “bejön”. Mi ezt az elvet tartjuk szem előtt.

Related Articles

One thought to “Mottónk”

  • A WordPress Commenter

    Hi, this is a comment.
    To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
    Commenter avatars come from Gravatar.

    Válasz

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.